Vážení obchodní partneři, vážení klienti,
se závěrem roku bychom vám všem chtěli poděkovat za vaši důvěru, spolupráci a podporu. Společnost BTR Consulting s.r.o. je na trhu právě jeden rok. Na trh jsme vstoupili v době, kdy dochází k významným změnám na realitním trhu a těší nás, že můžeme být součástí vašich často zásadních rozhodnutí.
Mnoho z vás se rozhodlo vstoupit se svými rezidenčními projekty do světa nájemního bydlení, tzv. Build to Rent nebo jste se rozhodli vaše připravené rezidenční projekty k prodeji prodat investorům do nájemního bydlení. Ať tak nebo tak, děkujeme vám za úspěšnou spolupráci, která vede k významnému růstu BTR Consulting a věříme, že i v příštím roce 2023 vám budeme moci být nápomocni s vašimi projekty a záměry.
S úctou
Zuzana Chudoba,
Managing Director a tým BTR
|
|
|
|
Konference 2. 2. 2023
Nájemní bydlení
budoucnosti
|
|
|
|
Hned na počátku roku 2023 organizujeme spolu s Real Estate Academy další konferenci z cyklu Nájemní bydlení.
Tentokrát se budeme věnovat budoucnosti nájemního bydlení a jeho směry, studiemi, financováním, daněmi, právem a dalšími významnými tématy, které s nájemním bydlením souvisejí.
Registrovat se můžete již dnes:
|
|
|
|
Nájemní bydlení s výnosem 5 %
|
|
|
|
Pokud zvažujete výhodnou investici do nájemního bydlení, ještě třeba před koncem roku, máme v nabídce exkluzivní balíček 4 investičních bytů v činžovním domě po kompletní rekonstrukci bytů i celého domu. Byty jsou k pronájmu ihned, 5 min od metra Strašnická. Jedná se o 4 byty o velikosti 2+kk včetně kuchyňské linky. Cena za m² prodejní plochy je 109 tis./m², roční výnos 5 %.
|
|
Více informací poskytne Manažerka projektu Kateřina Staňková: katerina.stankova@btrconsulting.cz
|
|
|
|
Dobročinná dražba během 1. narozenin BTR Consulting
|
|
|
|
Věříme, že je třeba udělat i něco navíc pro obecné blaho společnosti, uvědomujeme si, že ne všichni mají v životě ty stejné příležitosti a štěstí. Proto součástí oslavy prvních narozenin byla součástí večera dražba obrazu od umělkyně Kateřiny Štenclové. Výtěžek z tohoto uměleckého díla bude věnován projektu DOM – Dům otevřených možností, který pomáhá lidem bez dobrého rodinného zázemí a zajistí jim bezplatné nájemní bydlení.
|
|
|
|
Všechny služby pro nájemní bydlení na jednom místě
|
|
|
|
|
AKVIZICE
NÁJEMNÍCH PROJEKTŮ
Pro naše klienty zajišťujeme nákup a prodej pozemků a rezidenčních projektů…
Více
|
|
ODBORNÉ KONZULTACE
Aktivně sledujeme vývoj nájemního segmentu v České republice a pro své klienty zpracováváme studie trhu…
Více
|
|
|
MARKETING
Každý správný stávající a připravovaný projekt potřebuje svůj vlastní příběh a vizi…
Více
|
|
MANAGEMENT
NÁJEMNÍCH DOMŮ
Věříme, že každý nájemní bytový dům je specifický. Řešení správy domů připravujeme individuálně na míru…
Více
|
|
|
PRONÁJEM
BYTŮ
Náš tým zajistí pronájem svěřeného portfolia bytů. Vytváříme ceník s ohledem na projekt, lokalitu…
Více
|
|
PRODEJ
BYTŮ
Naši manažeři prodeje zajišťují i nákup/prodej investičních bytů. Stejně jako u všech našich služeb…
Více
|
|
|
VYBAVOVÁNÍ
BYTŮ
Pro naše klienty kompletně vybavujeme nájemní byty. Míra vybavenosti bytu se vždy odvíjí od přání investora…
Více
|
|
BTR
BEZ KAUCE
Se službou BTR bez kauce nemusíte mít starosti se správou kaucí svých nájemců…
Více
|
|
|
|
Turbulentní doba opravdového marketingu
|
|
|
|
by Menhart | Real Estate Marketing
|
|
Letošní rok na trhu s nemovitostmi hodnotíme právem jako turbulentní. Nejistota v ekonomické a společenské rovině zasahuje i marketing. Zúžila se cílová skupina lidí, kteří si chtějí nemovitost koupit. Vnímáme tak tři trendy. Nabídka převyšuje poptávku a kupující si tedy mohou vybírat. Pozitivně proto oceňujeme zájem po opravdovém marketingu. Důraz na proaktivní vyhledávání cílových skupin, odlišení projektů a jejich positioning. A to včetně tvorby silného brandu na základě dobře artikulovaného pozadí developera a projektu. Druhým fenoménem je hledání způsobu, jak rozšířit cílovou skupinu novými formami financování nákupu jinak než hypotékou nebo vlastními prostředky. Pro nás to znamená nástup první české platformy RENT-TO-BUY provozované developerem, pro kterou realizujeme komplexní marketingové aktivity od strategie značky po exekutivu kampaní. Třetím fenoménem je rozšiřování poptávky po nájemním bydlení v novostavbách, který je dán nejen změnou trhu, ale i preferencemi životního stylu cílové skupiny, která čím dál tím více vyhledává harmonii wellbeingu – rovnováhy smysluplnosti, vztahů, zdraví, financí a komunity.
Zde jsou ukázky z naší dílny: www.menhart.com/work
Přejeme vám krásný vánoční čas!
|
|
|
|